Receptai, patiekalai, kulinarija
Pradinis | Forumas | Paieška | Pasiūlyti receptą | Straipsniai | KMI skaičiuoklė | Produktų svorio lentelė | Anekdotai | Tostai
Viso receptų: 796

Valgių receptai
Iškylų patiekalai
Salotos/garnyrai
Picos
Užkandžiai
Vegetariški patiekalai
Karšti patiekalai
Padažai/Užpilai
Pusryčiai
Sriubos
Žuvies patiekalai
Desertai
Tortai
Pyragai/Kepiniai
Kiti desertai
Gėrimai
Alkoholiniai kokteiliai
Nealkoholiniai kokteiliai
Arbatos/Kavos
Konservavimas
Konservavimas cukrumi
Marinavimas
Salotos/Troškiniai
Padažai
Sūdymas
Džiovinimas
Šventiniai
Velykų patiekalai
Kūčių/Kalėdų patiekalai
Užgavėnių patiekalai
Šv. Valentino dienos
Pagal šalis
Lietuvių patiekalai
Kinų patiekalai
Italų patiekalai
Graikų patiekalai
Prancūziški patiekalai
Kitų šalių
Video receptai pgl. kalbą
Angliški
Lietuviški
Rusiški

Pasijuokime
Vakar mes gėrėm degtinę. Paskui ji baigėsi ir mes parsinešėm alaus. Gėrėm alų, o kai jis baigėsi, draugas aptiko užsilikusį konjaką. Ėmėm jį gerti. O paskui aš apsinuodijau meduoliais...

Daugiau anekdotų

Žuvų taukai - priešas krūties vėžiui
žuvų taukai
Žuvų taukų papildus vartojančioms moterims rizika susirgti krūties vėžiu gali būti mažesnė nei toms, kurios tokių papildų nevartoja, teigia JAV mokslininkai.

Ištyrę kiek daugiau nei 35 tūkstančius menopauzę išgyvenančių moterų, mokslininkai nustatė, kad reguliariai žuvų taukų papildus vartojusioms moterims rizika šešerių metų laikotarpiu susirgti krūties vėžiu buvo trečdaliu mažesnė.



Tokia mažesnė rizika nustatyta net atsižvelgus į žinomus arba spėjamus krūties vėžio rizikos faktorius, įskaitant vyresnį amžių, nutukimą, nesaikingą alkoholio vartojimą ir nejudrų gyvenimo būdą, praneša "Reuters Health".

Tačiau patys mokslininkai savo tyrimą vertina kaip "stebėseną", kai nenustatomas priežastinis ryšys, o tik siekiama nustatyti ryšį tarp įvairių faktorių (kaip papildų vartojimas) ir tikimybės susirgti.



Viena tyrimo autorių dr. Emily White iš Sietlo Fred Hutchinson vėžio tyrimo centro sako, kad rekomendacijas moterims vartoti žuvų taukus dėl krūties vėžio prevencijos bus galima pateikti, kai panašių duomenų bus gauta per klinikinius tyrimus.

Ji nurodė, kad tokį tyrimą atlieka Harvardo universiteto mokslininkai, siekdami nustatyti žuvų taukų ir vitaminų vartojimo poveikį tikimybei vyresnio amžiaus žmonėms susirgti vėžiu, širdies ligomis ir insultu. Į šį tyrimą siekiama įtraukti apie 20 tūkstančių pagyvenusių amerikiečių.



Žuvų taukai visų pirma pasižymi kaip sveikatai naudingų omega-3 polinesočiųjų riebiųjų rūgščių šaltinis. Klinikiniais tyrimais nustatyta, kad žuvų taukai gali padėti širdies ligomis sergantiems žmonėms sumažinti trigliceridų (kraujyje esančių riebalų) kiekį, didelį kraujospūdį ir širdies priepuolių tikimybę, be to, vartodami daug žuvies, žmonės gali sumažinti tikimybę susirgti širdies ligomis.

Sietlo mokslininkų tyrimo ataskaitą paskelbė žurnalas "Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention", jame dalyvavo 35016 moterų, kurių amžius tyrimo pradžioje buvo nuo 50 iki 76 metų. Pildydami išsamius mitybos klausimynus, mokslininkai moteris stebėjo vidutiniškai šešeris metus. Per tą laikotarpį nustatyta 880 susirgimo krūties vėžiu atvejų.

Balsas.lt
Komentarai
Komentarų neparašyta.
Rašyti komentarą
Vardas:
Patvirtinimo kodas: 4747a *



smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
Išjungti šypsenėles šiame komentare

Paieška


nuotraukos ant drobės


Naujausi straipsniai
Sodo uogos
Trapi tešla
Naudingi patarimai k...
Vartotojai turi žin...
Jogurtas - ne tik sk...
Linksmai apie bulves
Diskusijos
Sveikas maistas
Nebaisus mums gripas...
Naminis pyragas "Tin...
Makaronai su krabų ...
Mums jau Vieneri!
Česnakas
Vegetarizmas
Draugai
Straipsnių katalogas
Batai internetu
Receptai
Virtuvės reikmenys
Liaudies medicina
WWW adresai
Internetinių svetainių kūrimas
Kreditas be užstato
Būsto kreditai
Sex pazintys
Google adwords Kuponai
Kvepalai pigiau
Vedinimo sistema
Prezervatyvai
VESTUVIU FOTOGRAFAS
Reklama
Automobilinės kėdutės